Op zaterdagavond speelt onze eerste ploeg op het veld van K.F.C. Meer de derby van het jaar. De thuiswedstrijd eindigde in een billijke puntendeling. Slagen onze groenwitten er deze keer in om de volle buit te pakken?
Op zondagnamiddag is er dan de thuiswedstrijd van onze futures tegen de buren van KFC MEERLE. In de heenmatch namen onze mannen op de valreep de drie punten mee naar huis. Lukt hen dat een tweede keer?
BELANGRIJKE OPROEP aan onze supporters!
na de incidenten bij de thuiswedstrijd tegen de buren uit KFC Meer vragen we expliciet om GEEN VUURWERK of ander pyrotechnisch materiaal mee te brengen. Daarnaast willen we ook vragen om de tegenstander en hun accommodatie met het nodige respect te behandelen. Vrijwilligers steken veel zorg in de werking van hun club. Geef ze het respect dat ze verdienen

