Het feestcomité organiseert op zondag 26 april een gezellige seizoensafsluiting voor kinderen, ouders en supporters.  De dag start om 10u met wedstrijdjes tussen de verschillende ploegen en hun ouders. Om 15u speelt de eerste ploeg hun afsluitwedstrijd, gevolgd door o.a. de uitreiking van de gouden schoen. Doorheen de hele dag is er randanimatie met springkastelen, een silent disco, en nog veel meer.

Tussen 11u30 en 14u30 is er een frietwagen met onbeperkt frietjes en snacks. Wil je mee eten, inschrijven kan via deze link. Ook helpende handen kunnen zich via deze link aanbieden om die dag ergens een handje toe te steken

 Iedereen is van harte welkom om samen het seizoen feestelijk af te sluiten!

Meer info vind je hier

 

Zo 26 april: Festibal!